torsdag 30 oktober 2008

Tjohooo ídag är lösdriften färdig! Den blev jätte fin! Bra jobbat Fille! Massa halm att ligga på ,så mysigt så för pållarna! Förmodligen så kommer den mer användas som "hästtoalett än vind och regnskydd, det är iaf min erfarenhet av Ronja och lösdrift hon brukar oftast gå in där och göra sina behov alternativt rulla sig och käka halm när den är ny!! :) Ska försöka ta lite bilder på den imorgon! Idag var jag och Angela (min ooumbärliga medryttare) ute på en ridtur i mörkret eller ja Angela red och jag gick med hundarna Amadeus (vår underbara hund) och Tina ( Emelies söta vovve). Ronja skötte sig exemplarisk fast det blåste på rätt bra och huvaligen vad mörkt det är nu på kvällarna alltså.

Annars idag har det varit fullt upp shopping med man och barn på fm och städning av hela huset på em! PHU!!! *s*

Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman! Va roligt att kunna följa din blogg! Jag längtar så till avelskonferensen, det ska bli sååå kul! Hoppas ni får en trevlig helg! kram kram Karin