måndag 3 november 2008

Alla helgona helgen!

Jaha då har den här helgen kommit och gått oxå då.... Tänkte sumera den lite. I fredags var det ju Halloween så jag fick åka runt med våran Thea på efter middagen och skrämma bekanta :)! På kvällen var vi själva hon och jag å då lyxade vi oss med pizza och Idol på tvn. Lagom när Leo slutade jobbet var det dax för mig att knata till sängs då jag skulle upp tidigt på lördagsmorgonen och jobba. Jobbade bara till halv två i lördags, på kvällen hade vi lite tjejfest var jätte kul och mysigt vi sjöng singstar för glatta livet. :)

Var inte allt för pigg igår morses när jag vaknade kan jag säga, Fast efter en härlig frukost som världensbästa man hade fixat så vart man snart på benen igen! :)

Så värst mycket hästaktivitet blev det inte varken fredag eller lördag men igår var Angela och jag ute på en helt fantastiskt fin körtur med flakvagnen i eftermiddags solskenet i hela två timmar. Det var så himla härligt ute vi prata om vårkänslor! Öhhh kankse går händelserna lite i förväg men ändå! *hihihi*
Ronja skötte sig så himla bra fast vi fick göra halt och stå stilla i en kvart för att invänta en bonde som skulle komma och flytta sin traktor som stod på tvären över vägen! Kan inte i ord beskriva hur stolt jag är över min lilla Pålla!

Har kommit på att jag är så himla kass på att ta med mig kameran! Får vekligen skärpa till mig med det! Skall ta med mig den i em när jag och Ronja skall hitta på ngt kul!

2 kommentarer:

Skumme sa...

Åh, det låter hur härligt som helst att kunna ge sig ut och köra bara sådär, särskilt i detta underbara väder vi haft några dagar nu! Måste komma upp en sväng och följa med ut någon dag framöver!

Skumme sa...

Men nu börjar det bli dags att uppdatera bloggen snart va? ;-)