onsdag 20 januari 2010

Ett tappert försök igen....

Obeliska "storasyster"
Mina vackra flickor

Stallet i vinterskrud


Tisslatorp 6



sommar i hagen




ligghallen












Ja ngn stor bloggare är väl synd å kalla mig.... Men skall göra ett tappert försök igen...














Mycket har hänt sedan jag sist skrev här, vi har nu förverkligat vår dröm och flyttat in på gården och bott här i ca ett halvt år nu. Vi trivs väldigt bra och allt fungerar klockrent...














Har så mycket att skriva/berätta om eftersom det var så länge sedan sist jag skrev så jag väljer att inte göra det utan lägga ut lite bilder ifrån hösten/vintern i stället

1 kommentar:

Skumme sa...

Jamen, där är du ju igen! Kul med en nystart på bloggfronten! Roligt att få se bilder från gården, ser fram emot fler (och så måste vi förstås komma upp och hälsa på också)!! Kram